jun 19 @ 09:30

jun 20 @ 18:30

Viering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
jun 22 @ 09:30

Elke vrijdagochtend is er om 9.30 uur een viering in de oude Sacristie van de kerk.

Geen viering op 27 december.

Eucharistieviering, Veendam, Kinderwoorddienst @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
jun 23 @ 19:00

Eucharistieviering Veendam, Kinderwoorddienst

Zaterdag 23 juni 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Maria ten Hemelopneming te Veendam.

Voorganger: Pastor Buit

Woord en Communie viering Nieuwe Pekela @ RK kerk Sint Bonifatius Nieuwe Pekela
jun 23 @ 19:00

Woord en Communie viering

Zaterdag 23 juni  2018 om 19.00 uur in de RK kerk Sint Bonifatius te Nieuwe Pekela.

Woord en Communie viering , Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
jun 24 @ 09:30

Woord en Communie viering, Kinderwoorddienst, Crèche

Zondag 3 juni  2018 om 09.30 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.
Koor: Samenzang

Lezingen

Eucharistieviering Hoogezand-Sappemeer, Crèche @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
jun 24 @ 10:00

Eucharistieviering, Créche

Zondag 24 juni 2018 om 10.00 uur in de RK kerk HH. Martinus – Willibrordus te Sappemeer.

Voorganger: pastor Buit
Samenzang

Woord en Communie viering, Oude Pekela @ RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela
jun 24 @ 11:00

Woord en Communie viering

Zondag 24 juni 2018 om 11:00 uur in de RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela.
Gemengd Koor

jun 26 @ 09:30

jun 27 @ 09:30 – 12:00

jun 27 @ 18:30

Viering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
jun 29 @ 09:30

Geen viering op 27 december.

Eucharistie viering Nieuwe Pekela @ RK kerk Sint Bonifatius Nieuwe Pekela
jun 30 @ 19:00

Zaterdag 30 juni 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Sint Bonifatius te Nieuwe Pekela.
Voorganger: Pastor Buit

Woord- & Communieviering, Veendam @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
jun 30 @ 19:00

Woord- & Communieviering Veendam  Kinderwoorddienst

Zaterdag 30 juni 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Maria ten Hemelopneming te Veendam.
Leden van de werkgroep
Koor: Gemengd Koor

Eucharistieviering Oude Pekela @ RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela
jul 1 @ 09:30

Zondag 1 juli 2018 om 09:30 uur in de RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela.
Voorganger: Pastor Buit
Gemengd Koor

Eucharistieviering , Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
jul 1 @ 11:00

Zondag 1 juli 2018 om 11 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.
Voorganger: pastor Buit
Koor: St Caeciliakoor

jul 3 @ 09:30

jul 4 @ 09:30 – 12:00

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg @ parkeerplaats van de Fraeylemaborg
jul 4 @ 18:00 – 20:30

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg en in het Slochterbos

Het thema van deze schilderavond is: Verbondenheid. Wanneer we denken aan de grootsheid van onze wereld en aan alles en iedereen wat erop leeft dan lijkt het als of we leven in een wereld van de onbeperkte mogelijkheden. Ook al voel je dat soms niet, alles en iedereen is met elkaar verbonden.  We hebben voor een plek gekozen waar je je fantasie goed kunt laten waaien:  de Fraeylemaborg en het Slochterbos. Je bent daar van harte welkom. Je hoeft je mogelijkheden of onmogelijkheden op het gebied van het schilderen of tekenen niet te kennen! Schilderen is gewoon doen; het resultaat is altijd verrassend. Hier ligt je kans dat te ontdekken. Plezier staat voorop!

We zien jullie op woensdagavond 4 juli om 18.00 uur op de parkeerplaats van de Fraeylemaborg. De schilderavond duurt tot ongeveer 20.30 uur. Het is niet noodzakelijk, maar als je een ezel hebt is het wel handig om die mee te nemen. Dat geldt ook voor verf en kwasten. Voor een doek wordt gezorgd.

Heb je nog vragen, mail Reinder Bleeker (bleekelly@gmail.com). Bij Reinder kun je je ook opgeven!