Ramen

De ramen op het priesterkoor zijn in de jaren dertig van de twintigste eeuw geplaatst als vervanging van de oorspronkelijke glas-in-loodramen van Geuer, Utrecht.

De zijramen vóór het priesterkoor zijn het Mariaraam en het Jozefraam. De ramen aan de zijkanten van de kerk zijn geplaatst in 1936 en symboliseren de zaligsprekingen.

In de sacristie en in de doorgang van de kerk naar de pastorie bevinden zich de oudste ramen. Ook boven het orgel bevindt zich een groot glas-in-loodraam.

Tijdens de bouw van de kapel in 1936 zijn dertien ramen geplaatst. Zij bevatten o.a. symbolen van St Franciscus. De drie middelste ramen stellen de Heilige Familie voor.

In 2007 is de kapel grondig gerenoveerd. Hierbij zijn ook de ramen volledig hersteld.