dec 11 @ 09:30 – 12:00

dec
Kerstmarkt rondom de kerk in Winschoten @ Geloofgemeenschap Sint Vitus Winschoten
dec 14 @ 10:00 – 16:00

Kerstmarkt rondom de kerk in Winschoten, 10.00 t/m 16.00 uur

dec 14 @ 13:30 – 16:00

Volkskerstzang in de kerk van Oude Pekela @ Sint Willibrordus Oude Pekela
dec 14 @ 19:00 – 20:00

Volkskerstzang in de kerk van Oude Pekela, aanvang 19.00 uur

Thema van de avond is: Ik zie je

Medewerking hieraan verlenen:
Groninger christelijk Mannenkoor Albatros
christelijk Muziekorkest Excelsior

dec 18 @ 09:30 – 12:00

St. Vitus in het Licht @ Geloofgemeenschap Sint Vitus Winschoten
dec 20 @ 16:00 – 21:30

Op vrijdag 20 december staat de kerk in Winschoten weer volop in het licht.
Vanaf 16:00 uur tot 21:30 brengt een spoor van lichtjes de bezoekers van de Langestraat via het kerkplein naar de kerk.
De kerk wordt enkel verlicht met duizenden kaarsjes. U bent van harte welkom om de kerk te bezoeken in afwachting van het wonder van Kerstmis.

In de pastorie kunt u genieten van een kopje koffie of warme chocolademelk met een heerlijke lekkernij.

Kerstmarkt Veendam @ Centrum Veendam
dec 21 @ 10:00 – 17:00

Op zaterdag 22 december organiseren wij met hulp van Albert Hein Veendam Centrum in het ABC complex een kerstmarkt. De opbrengst hiervan gaat naar de vernieuwing van de kerststal in onze kerk

dec 21 @ 13:30 – 16:00

Kerstconcert Juice Lake @ HH. Martinus-Willibrordus, Hoogezand-Sappemeer
dec 22 @ 14:30

Kerstconcert koor Juicy Lake op 22 december in de St. Willibrorduskerk in Sappemeer.

Het koor brengt deze dag twee keer een mooi repertoire ten gehore. De liederen zijn allen gearrangeerd door dirigente Ninke Ballema. Vorig jaar gaf het koor ook een optreden in onze kerk met veel succes!. De kaarten zijn voor 10 euro verkrijgbaar bij Bosma en Schuur Assurantie aan de Doctor Aletta Jacobsstraat 2 in Sappemeer. Het middagconcert is om 14:30 uur en het avondconcert om 19:30 uur.

Kerstconcert Juice Lake @ HH. Martinus-Willibrordus, Hoogezand-Sappemeer
dec 22 @ 19:30

dec 25 @ 09:30 – 12:00

do
kerstdiner pastorie in Winschoten @ Sint Vitus Winschoten
dec 26 hele dag

Aanschuiven bij het kerstdiner

De feestdagen komen er weer aan. Dagen van gezelligheid, van elkaar ontmoeten en lekker eten. Maar dit geldt niet voor iedereen. Voor sommige mensen zijn de komende feestdagen moeilijke dagen waar tegenop wordt gezien.

Voor deze mensen organiseren wij op 26 december, tweede kerstdag een gezellige middag op de pastorie in Winschoten. Een aantal parochianen zullen voor u een kerstdiner voorbereiden.
Tijdens het diner is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en de kerststal te bekijken.

Dit kerstdiner wordt u aangeboden tegen een kleine vergoeding van € 7,50. U kunt zich tot uiterlijk 16 december hiervoor opgeven bij Clary Wetsema, zij is te bereiken op het nummer: 0597 – 43 22 77 en via vituswinschoten@gmail.com

Indien u geen eigen vervoer heeft naar Winschoten, zou u dit bij het opgeven willen melden.

We zijn ook nog op zoek naar enkele vrijwilligers die ons willen helpen bij de voorbereidingen van dit kerstdiner. Wilt u helpen neem dan ook contact op met Clary Wetsema.

dec 28 @ 13:30 – 16:00

jan 1 @ 09:30 – 12:00