mrt 24 @ 09:30

❗❗ afgelast i.v.m. corona virus, Leesgroep, stimulerend en uitdagend @ parochiezaal St. Willibrorduskerk
mrt 24 @ 14:00 – 16:00

❗❗ afgelast i.v.m. corona virus

Leesgroep, stimulerend en uitdagend.

Mensen blijven zich in de loop van hun leven steeds ontwikkelen. Zij maken dingen mee die hun inzicht en mening veranderen. Wij willen samen inspirerende teksten lezen om er daarna over te praten. Kun je in de gelezen tekst iets vinden wat er voor jou toe doet? Wat kwam er op je levenspad en hoe ging je daar mee om? Als je wilt kun je je ervaring delen, maar luisteren is ook goed.

Kunnen bijbelverhalen inspiratieverhalen zijn? Onze keus is gevallen op het boek ‘Het derde testament – de bijbel verder schrijven’ van Loed Loosen S.J. Door aandachtig de teksten te lezen willen we ontdekken wat er staat en wat het betekent voor ons.

Kunnen wij met elkaar in gesprek gaan over hoe óns derde testament er uit ziet?

Begeleider: Wil van den Broek, theoloog; was lerares, identiteitsbegeleider op RK basisscholen en docent bij de pastorale school van het bisdom

Boek: € 14,50 – voor wie deze kosten bezwaarlijk zijn, zijn er enkele boeken te leen

Locatie Sappemeer:

Data: dinsdagmiddag 10,17 en 24 maart 2020

Tijdstip: 14.00-16.00 uur

Plaats: parochiezaal St. Willibrorduskerk, Noorderstraat 154, 9611 AP Sappemeer

Kosten: € 15,00

Opgave: graag vóór 1 maart 2020

Bij: Els van der Tuin ebmvdtuin@ziggo.nl of 0598 324828

❗❗afgelast ivm coronavirus – Meditatieviering kerk Veendam @ Maria ten Hemelopneming
mrt 24 @ 19:00

❗❗afgelast ivm coronavirus

Meditatievieringen in de veertigdagentijd

Ook dit jaar zijn er op twee locaties in onze parochie weer meditatievieringen tijdens de veertigdagentijd. Deze korte vieringen zijn laagdrempelig in de sfeer van bidden, stilte en muziek.

❗❗Afgelast ivm Coronavirus Meditatieviering kapel Winschoten @ Kapel Winschoten
mrt 24 @ 19:00

mrt 25 @ 09:30 – 12:00

mrt 25 @ 18:30

mrt 28 @ 13:30 – 16:00

❗❗Afgelast ivm Coronavirus, Veendam @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
mrt 28 @ 19:00

❗❗Afgelast ivm Coronavirusg.

mrt
❗❗Afgelast ivm Coronavirus , Oude Pekela @ RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela
mrt 29 @ 09:30

Zondag 15 maart  09:30 uur in de RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela.
Pastor Buit

Gemengd koor

❗❗Afgelast ivm Coronavirus, Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
mrt 29 @ 10:00

❗❗Afgelast ivm Coronavirus

❗❗Afgelast ivm CoronavirusEucharistieviering, Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
mrt 29 @ 11:00

mrt 31 @ 09:30

mrt 31 @ 19:00

❗❗afgelast ivm coronavirus

❗❗Afgelast ivm Coronavirus Meditatieviering kapel Winschoten @ Kapel Winschoten
mrt 31 @ 19:00

apr 1 @ 09:30 – 12:00

apr 4 @ 13:30 – 16:00

❗❗Afgelast ivm Coronavirus viering Palmzondag Nieuwe Pekela @ RK kerk Sint Bonifatius Nieuwe Pekela
apr 4 @ 19:00

❗❗Afgelast ivm Coronavirus

❗❗Afgelast ivm Coronavirus viering Palmzondag, Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
apr 4 @ 19:00

apr
❗❗Afgelast ivm Coronavirus viering Palmzondag, Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
apr 5 @ 09:30

Open Deur Veendam @ RK Kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
apr 5 @ 10:00 – 14:00

Gelegenheid om een kaarsje te branden en een gebed

Wilt u een kaarsje aansteken of komen voor een gebed. Een aantal kerken binnen onze parochie bieden hiervoor nu een extra gelegenheid. De kerk in Winschoten en Veendam zijn voor deze gelegenheid een aantal keer vaker geopend.

Winschoten
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:30 tot 11:30 uur
Goede Vrijdag van 13:30 tot 16:00 uur
Palmzondag van 10:00 tot 14:00 uur

Veendam
Dinsdag t/m Vrijdag van 10:00 tot 11:30 uur
Goede Vrijdag van 10:00 tot 16:00 uur
Palmzondag van 10:00 tot 14:00 uur

We willen vragen of u de regels van de RIVM wilt respecteren. Minimaal 1,5 meter afstand houden van elkaar, ook wanneer u in de kerk zit of een kaarsje ontsteekt.
Verder vragen wij u wanneer u zich niet fit voelt, veiligheidshalve thuis te blijven. Ook van daaruit kunt u biddend met ons verbonden zijn.