Eucharistie viering Nieuwe Pekela @ RK kerk Sint Bonifatius Nieuwe Pekela
jun 30 @ 19:00

Zaterdag 30 juni 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Sint Bonifatius te Nieuwe Pekela.
Voorganger: Pastor Buit

Gemengd koor

Woord- & Communieviering, Veendam @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
jun 30 @ 19:00

Woord- & Communieviering Veendam  Kinderwoorddienst

Zaterdag 30 juni 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Maria ten Hemelopneming te Veendam.
Leden van de werkgroep
Koor: Gemengd Koor

Eucharistieviering Oude Pekela @ RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela
jul 1 @ 09:30

Zondag 1 juli 2018 om 09:30 uur in de RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela.
Voorganger: Pastor Buit
Gemengd Koor

Eucharistieviering , Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
jul 1 @ 11:00

Zondag 1 juli 2018 om 11 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.
Voorganger: pastor Buit
Koor: St Caeciliakoor

jul 3 @ 09:30

jul 4 @ 09:30 – 12:00

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg @ parkeerplaats van de Fraeylemaborg
jul 4 @ 18:00 – 20:30

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg en in het Slochterbos

Het thema van deze schilderavond is: Verbondenheid. Wanneer we denken aan de grootsheid van onze wereld en aan alles en iedereen wat erop leeft dan lijkt het als of we leven in een wereld van de onbeperkte mogelijkheden. Ook al voel je dat soms niet, alles en iedereen is met elkaar verbonden.  We hebben voor een plek gekozen waar je je fantasie goed kunt laten waaien:  de Fraeylemaborg en het Slochterbos. Je bent daar van harte welkom. Je hoeft je mogelijkheden of onmogelijkheden op het gebied van het schilderen of tekenen niet te kennen! Schilderen is gewoon doen; het resultaat is altijd verrassend. Hier ligt je kans dat te ontdekken. Plezier staat voorop!

We zien jullie op woensdagavond 4 juli om 18.00 uur op de parkeerplaats van de Fraeylemaborg. De schilderavond duurt tot ongeveer 20.30 uur. Het is niet noodzakelijk, maar als je een ezel hebt is het wel handig om die mee te nemen. Dat geldt ook voor verf en kwasten. Voor een doek wordt gezorgd.

Heb je nog vragen, mail Reinder Bleeker (bleekelly@gmail.com). Bij Reinder kun je je ook opgeven!

jul 4 @ 18:30

jul 6 @ 09:30

Elke vrijdagochtend is er om 9.30 uur een viering in de oude Sacristie van de kerk.

Geen viering op 27 december.

Eucharistieviering, Veendam, Kinderwoorddienst @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
jul 7 @ 19:00

Eucharistieviering Veendam, Kinderwoorddienst

Zaterdag 7 juli 2018 om 19.00 uur in de RK kerk Maria ten Hemelopneming te Veendam.

Voorganger: Pastor v/d Wal
Gemengd koor

Lezingen

Eucharistieviering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
jul 8 @ 10:00

Gezinsviering

Zondag 8 juli 2018 om 10.00 uur in de RK kerk HH. Martinus – Willibrordus te Sappemeer.

Voorganger: pastor v/d Wal
Schola Cantorum uit Gorredijk

Créche

Woord en Communie viering , Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
jul 8 @ 11:00

Woord en Communie viering

Zondag 8 juli  2018 om 11.00 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.
Voorganger: Pastor de Smit
Koor: St Vituskoor

Beachdienst Nieuwe Pekela @ Heeresmeer, Nieuwe Pekela
jul 8 @ 11:30 – 12:30

Beachdienst

Hierbij nodigen we je uit voor de beachdienst op zondag 8 juli. De dienst zal beginnen om 11:30. Het
thema van de dienst zal zijn: ‘Recht door zee’
De dienst wordt georganiseerd door leden van de kerken uit de gemeente Pekela en valt onder het
Beraad van Kerken. De voorganger dit jaar is dominee C.G. op ’t Hof. Christelijke muziekvereniging
Excelsior zal meewerken aan deze dienst.
De dienst vindt plaats aan het Heeresmeer in Nieuwe Pekela. Parkeren is mogelijk bij sporthal De Spil
(Beukenlaan 1). Vanaf daar kun je lopend naar het Heeresmeer. Voor mensen die slecht ter been zijn,
is er een taxi dienst aanwezig. We vragen iedereen om zelf een stoel mee te nemen. Na de dienst is
er voor iedereen soep en kan er worden nagepraat. Bij slecht weer wijken we uit naar sporthal De
Spil.
U kunt ons ook vinden op FaceBookpagina Beachdienst Nieuwe Pekela

jul 10 @ 09:30

Eucharistieviering, Winschoten @ RK kerk St. Vitus Winschoten
jul 10 @ 19:30

Woord- & Communieviering,   Winschoten

Donderdag Kerstavond 24 december 2020 om 19:30 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.

Pastor v/d Stam

Klik hier voor de lezingen van de dag.

jul 11 @ 09:30 – 12:00

jul 11 @ 18:30

Viering Winschoten @ Kapel RK kerk St. Vitus te Winschoten
jul 12 @ 19:00

Elke donderdagavond om 19.00 uur is er een viering in de kapel van de kerk, m.u.v. 10 en 17 mei

jul 13 @ 09:30

Geen viering op 27 december.

jul 13 @ 09:30

Elke vrijdagochtend is er om 9.30 uur een viering in de oude Sacristie van de kerk m.u.v. 30 maart 2018.