okt 2 @ 09:30

okt 2 @ 10:30 – 11:30

Bijbelavonden @ Pastorie Sint Willibrordus Oude Pekela
okt 2 @ 20:00 – 22:00
Bijbelavonden @ Pastorie Sint Willibrordus Oude Pekela | Oude Pekela | Groningen | Nederland

Bijbelavond

In onze Norbertusparochie organiseren we van tijd tot tijd een bijbelavond. De Schrift is dé Bron bij uitstek van onze weg van geloof.

Op dinsdagavond 2 oktober om 20.00 uur op de pastorie van Oude Pekela is er weer een bijeenkomst.

Inleider is pastor B. van der Wal

Van harte welkom!

okt 3 @ 09:30 – 12:00

Rozenkrans bidden Hoogezand-Sappemeer @ RK HH. Martinus-Willibrordus Hoogezand-Sappemeer
okt 3 @ 10:15 – 11:15

okt 3 @ 18:30

Viering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
okt 5 @ 09:30

Elke vrijdagochtend is er om 9.30 uur een viering in de oude Sacristie van de kerk.

Geen viering op 27 december.

Eucharistie viering, Nieuwe Pekela @ RK kerk Sint Bonifatius Nieuwe Pekela
okt 6 @ 19:00

Zaterdag 6 oktober 2018 om 19:00 uur in de RK kerk Sint Bonifatius te Nieuwe Pekela.
Voorganger: Pastor v/d Wal

Gemengd Koor

Eucharistieviering, Veendam @ RK kerk Maria ten Hemelopneming Veendam
okt 6 @ 19:00

Eucharistieviering Veendam

Zondag 6 oktober 2018 om 19:00 uur in de RK kerk Maria ten Hemelopneming te Veendam.

Voorganger: Pastor Buit
Koor: Dameskoor

okt
Woord- & communieviering, Oude Pekela @ RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela
okt 7 @ 09:30

Woord- & communieviering

Zondag 7 oktober 2018 om 09:30 uur in de RK kerk Sint Willibrordus te Oude Pekela.
Voorganger: Pastor de Smit
gemend Koor

Lezingen

Eucharistieviering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
okt 7 @ 10:00

Eucharistieviering gezinsviering

Zondag 7 oktober 2018 om 10:00 uur in de RK kerk HH. Martinus – Willibrordus te Sappemeer.

Voorganger: pastor Buit
Comodo

Woord- & Communieviering Winschoten @ Kapel RK kerk St. Vitus te Winschoten
okt 7 @ 11:00

Woord- & Communieviering

Zondag 7 oktober 2018 om 11 uur in de RK kerk Sint Vitus te Winschoten.
Voorganger: pastor de Smit
Samenzang

okt 9 @ 09:30

Rozenkrans bidden Veendam @ RK Maria ten Hemelopneming Veendam
okt 9 @ 10:30 – 11:30

Rozenkrans bidden Winschoten @ RK Sint Vitus Winschoten
okt 9 @ 19:00 – 20:00

okt 10 @ 09:30 – 12:00

okt 10 @ 10:15 – 11:15

okt 10 @ 18:30

do
Een avond over hersenen @ HH. Martinus-Willibrordus Hoogezand-Sappemeer
okt 11 @ 20:00

Hoe zit dat tussen de oren? Een avond over hersenen.

De laatste jaren worden we ons steeds meer bewust van onze eigen verantwoordelijkheid. Maar wie zijn we eigenlijk? Hoe gaan we met de dingen om? Laten we ons gedrag afhangen van het verstand of handelen we op gevoel? Wat is de invloed van de omgeving waarin we ons begeven?  Wanneer we ons in onszelf verdiepen kunnen we niet anders constateren dan dat we er wel heel complex uitzien: mensen met verstand en gevoel;  mensen met hersenen – brains – en met een geest – minds.

Donderdagavond 11 oktober organiseren wij een bijeenkomst om meer inzicht te krijgen in onze hersenen. We hebben huisarts Jan van der Tuin uitgenodigd om te vertellen hoe de hersenen in z’n algemeenheid werken en wat hij in zijn praktijk aan ervaring heeft opgedaan. Bovendien hopen we dat dit onderwerp jou ook erg aanspreekt en dat je erover met ons in gesprek wil gaan.

Je bent welkom op donderdagavond 11 oktober op de pastorie van de Martinus-Willibrorduskerk, Noorderstraat 154, Sappemeer. Aanvang: 20.00 uur. Inloop met koffie vanaf 19.30 uur. Indien mogelijk, graag even opgeven bij George Kerdijk: georgekerdijk@gmail.com of 06-52044026.

Wij van de projectgroep KLeurRijk zien er naar uit en nodigen je van harte uit.

Viering Hoogezand-Sappemeer @ RK kerk HH. Martinus - Willibrordus Sappemeer
okt 12 @ 09:30

Geen viering op 27 december.