mrt

apr 4 @ 09:30 – 12:00

Bijbelavonden @ Pastorie Sint Willibrordus Oude Pekela
apr 5 @ 20:00 – 22:00
Bijbelavonden @ Pastorie Sint Willibrordus Oude Pekela | Oude Pekela | Groningen | Nederland

Bijbelavond

In onze Norbertusparochie organiseren we van tijd tot tijd een bijbelavond. De Schrift is dé Bron bij uitstek van onze weg van geloof.

Op dinsdagavond 2 oktober om 20.00 uur op de pastorie van Oude Pekela is er weer een bijeenkomst.

Inleider is pastor B. van der Wal

Van harte welkom!

apr 11 @ 09:30 – 12:00

apr 18 @ 09:30 – 12:00

apr 25 @ 09:30 – 12:00

mei 2 @ 09:30 – 12:00

mei 9 @ 09:30 – 12:00

mei 16 @ 09:30 – 12:00

mei 23 @ 09:30 – 12:00

mei 30 @ 09:30 – 12:00

Open Deur Winschoten, kerkenpad @ Geloofgemeenschap Sint Vitus Winschoten
jun 2 @ 10:00 – 16:00

Open deur tijdens Kerkenpad Oost-Groningen,

U krijgt de gelegenheid om te bidden, een kaarsje aan te steken bij Maria, een gesprek te voeren met een van de aanwezige vrijwilligers of gewoon even de drukte en dagelijkse beslommeringen achter u te laten en stil te zijn.

De kerk is toegankelijk voor rolstoelen.

jun 6 @ 09:30 – 12:00

jun 13 @ 09:30 – 12:00

jun 20 @ 09:30 – 12:00

jun 27 @ 09:30 – 12:00

jul 4 @ 09:30 – 12:00

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg @ parkeerplaats van de Fraeylemaborg
jul 4 @ 18:00 – 20:30

SCHILDEREN rond de Fraeylemaborg en in het Slochterbos

Het thema van deze schilderavond is: Verbondenheid. Wanneer we denken aan de grootsheid van onze wereld en aan alles en iedereen wat erop leeft dan lijkt het als of we leven in een wereld van de onbeperkte mogelijkheden. Ook al voel je dat soms niet, alles en iedereen is met elkaar verbonden.  We hebben voor een plek gekozen waar je je fantasie goed kunt laten waaien:  de Fraeylemaborg en het Slochterbos. Je bent daar van harte welkom. Je hoeft je mogelijkheden of onmogelijkheden op het gebied van het schilderen of tekenen niet te kennen! Schilderen is gewoon doen; het resultaat is altijd verrassend. Hier ligt je kans dat te ontdekken. Plezier staat voorop!

We zien jullie op woensdagavond 4 juli om 18.00 uur op de parkeerplaats van de Fraeylemaborg. De schilderavond duurt tot ongeveer 20.30 uur. Het is niet noodzakelijk, maar als je een ezel hebt is het wel handig om die mee te nemen. Dat geldt ook voor verf en kwasten. Voor een doek wordt gezorgd.

Heb je nog vragen, mail Reinder Bleeker (bleekelly@gmail.com). Bij Reinder kun je je ook opgeven!

Beachdienst Nieuwe Pekela @ Heeresmeer, Nieuwe Pekela
jul 8 @ 11:30 – 12:30

Beachdienst

Hierbij nodigen we je uit voor de beachdienst op zondag 8 juli. De dienst zal beginnen om 11:30. Het
thema van de dienst zal zijn: ‘Recht door zee’
De dienst wordt georganiseerd door leden van de kerken uit de gemeente Pekela en valt onder het
Beraad van Kerken. De voorganger dit jaar is dominee C.G. op ’t Hof. Christelijke muziekvereniging
Excelsior zal meewerken aan deze dienst.
De dienst vindt plaats aan het Heeresmeer in Nieuwe Pekela. Parkeren is mogelijk bij sporthal De Spil
(Beukenlaan 1). Vanaf daar kun je lopend naar het Heeresmeer. Voor mensen die slecht ter been zijn,
is er een taxi dienst aanwezig. We vragen iedereen om zelf een stoel mee te nemen. Na de dienst is
er voor iedereen soep en kan er worden nagepraat. Bij slecht weer wijken we uit naar sporthal De