Roepingsavond – Boete en verzoening

Na succesvolle avonden én een ochtend worden de roepingenavonden voortgezet in 2023. Iedere derde vrijdag van de maand organiseert pastoor Tjitze Tjepkema in Heerenveen de roepingenavond. Elke avond begint om 18.00 uur met een Eucharistieviering in de H. Geestkerk aan de Crackstraat (vlakbij het trein- en busstation.) Daarna volgt een warme maaltijd in parochiecentrum ‘t Skûtsje. Voor die maaltijd vragen we een kleine financiële vergoeding.

Daarna volgt catechese aan de hand van Youcat. Tijdens de avonden is veel ruimte voor gesprek. Zo leren jongeren elkaar kennen en leren ze over elkaars roeping. Deelnemers komen uit het hele bisdom en een aantal van daarbuiten; allemaal in de leeftijd van 18 tot 35 jaar.

Benieuwd? De roepingenavonden staan open voor alle geïnteresseerden in de leeftijd van 18 tot 35 jaar. Voor meer informatie en aanmelding kun je contact opnemen met Johan Krijnsen:
M 06-25248674 of via de mail: johankrijnsen@hotmail.com

Data van Roepingenavonden in 2023:

17 maart: Doop
5 april Chrismamis Leeuwarden
21 april: Vormsel
19 mei: Communie
16 juni: Boete en verzoening
21 juli: Ziekenzalving
26 juli-8 aug WJD Lissabon
18 augustus: Wijding
15 september: Huwelijk