Hemelvaartsdag: “Consecratie op locatie” in Wildervank

Voor de viering van Hemelvaart zijn we dit jaar welkom in de Grote Kerk van de Protestantse Gemeente Wildervank aan de Raadhuisstraat 8, 9648 JV Wildervank.

Voorafgaand aan de viering zullen we weer een wandeling maken onder leiding van Harry Steentjes, waarna een lekker ontbijt op ons wacht in verenigingsgebouw Concordia naast de Grote Kerk, met de ingang aan de Torenstraat 80. Er is voldoende parkeergelegenheid aan de Raadhuisstraat.

De indeling van de ochtend ziet er als volgt uit:

8.00 uur:   Wandeling (verzamelen op de

parkeerplaats Raadhuisstraat)

9.00 uur:   Ontbijt

10.00 uur: Eucharistieviering Hemelvaartsdag

11.00 uur: Koffie

12.00 uur: Sluiting

Voor de wandeling en het ontbijt is het in verband met de catering noodzakelijk dat u zich hiervoor aanmeldt. Dat kan vóór 2 mei aanstaande via info@heiligenorbertusparochie.nl

Komt u alleen voor de viering (en de koffie na afloop) dan bent u uiteraard ook van harte welkom. Voor de kinderen zal er kinderwoord- dienst zijn. Opgeven hiervoor is niet nodig.

We vragen een vrijwillige bijdrage voor de onkosten van deze dag en bevelen de collecte in de kerk warm bij u aan. Heel graag tot 9 mei en we rekenen op uw komst!