Norbertus next generation: Het Kinderkoor

Sinds enige tijd heeft onze geloofsgemeenschap weer een kinderkoor. Onder leiding van Phil Bleeker zingt dit enthousiaste groepje tijdens zondagsvieringen, maar ook tijdens bijzondere vieringen, zoals bijvoorbeeld een Eerste Communieviering, of tijdens jongeren- activiteiten. De meeste kerkliederen zijn een beetje te langzaam (lees: saai) voor kinderen dus Phil zoekt liedjes uit die ze zelf als kind graag zong. Dit zijn zowel Engels- als Nederlandstalige nummers en soms proberen ze wat Latijn. Er is een app-groep waarin afgesproken wordt wanneer er geoefend wordt. De meeste kinderen hebben het al druk genoeg met allerlei andere dingen, dus er wordt normaal gesproken nog even gerepeteerd na de viering waarin ze gezongen hebben. En ik moet zeggen; ondanks dat er weinig samen geoefend is klonk het prima tijdens de viering van 16 juni.

Het koortje bestaat nu uit elf kinderen; Caoileann, Annemijn, Pauline, Laura, Louise en Julia staan (met Phil) op de foto’s en hopelijk zien en horen we op 7 juli ook Doortje, Matthieu, Vladimira, Anastasia en Victoria. Echt een gezellig clubje. Het koortje is voor alle kinderen / jongeren, ook diegenen die normaal gesproken niet in onze kerk komen. Dus wil je een keer meedoen of ken je iemand die graag mee wil zingen?  Neem dan contact op met Phil of Janneke of kom een keer luisteren. Op 7 juli gaan ze weer zingen in de kerk. je bent heel hartelijk welkom!

Als je vragen hebt kun je terecht bij

Phil Bleeker, tel.: 06 – 15 19 34 60 of bij

Janneke Fokkens, tel.: 06 – 33  52 61 94