RONDOM de TOREN 14 maart 2024

Beste lezer,

Het is alweer enige tijd geleden dat u een nieuwsbrief van ons ontving.

Dit keer een oproep om vrijwilligers te werven voor het onderhoud op het kerkhof in Sappemeer.

U hoeft niet persé groene vingers te hebben: er is zoveel werk dat dat geen enkel probleem is. Het is ook een gezellig samenwerken en samenkomen. U kent vast de spreekwoorden: vele handen maken licht werk; gezelligheid kent geen tijd…….

Aanmelden bij Barja Kuipers 06 14583639/0598 380259. Zij kan ze volledig informeren. U bent ook van harte welkom om een keer te komen kijken of het u iets lijkt.

We beginnen weer op dinsdag 2 april 2024 om 13.00/13.30 uur en vervolgens om de twee weken. (wanneer u een keer niet kan is dat natuurlijk geen probleem)

Hier nog het rooster ter aanvulling:

2 april                  28 mei                 23 juli                  17 sept

16 april                11 juni                 6 aug.                   1 okt.

30 april                25 juni                 20 aug.                15 okt.

14 mei                 9 juli                     3 sept                  29 okt.

Vaste onderdelen:

Open deur elke woensdagmorgen van 9.30 tot 12.00 uur. En vanaf 11 mei ook weer op de zaterdagmiddag van 13.30 tot 15.30 uur.

De wandelgroep op de 1e woensdag van de maand vanaf 9.30 uur is weer actief! Iedereen is welkom!

De moestuin begint weer met de voorbereidingen. Alle hulp is welkom: elke woensdagmorgen vanaf 10.00 uur.

Bijzondere activiteiten in de komende maanden voor in de agenda:

De WATERVLOOT presenteert spectaculair locatietheater!

Van 5 april tot 13 april zijn er 7 uitvoeringen van indrukwekkend locatietheater in onze kerk!

Kaartverkoop is gestart via www.watervloot.nl

PROJECTKOOR.

Op zaterdag 4 mei zal het projectkoor samen met het orkest Bragi o.l.v. Wim van der Laar twee optredens van The Armed Man verzorgen. De middagvoorstelling is om 16.00 uur en de avondvoorstelling (i.v.m. dodenherdenking) om 21.00 uur. De kaartverkoop begint binnenkort.

Wil je een artikel of foto aanleveren of reageren? Redactie: Els van der Tuin, mail: ebmvdtuin@ziggo.nl