Van het bestuur

Het bestuur heeft er begrip voor dat parochianen denken wanneer horen we meer van het parochiebestuur en de gebouwengroep over het gebouwenbeleidsplan.

De taxaties van de vijf locaties zijn afgelopen week (d.d. 20 maart 2024) met enige vertraging ontvangen van de Antea groep. Het bestuur is momenteel samen met de gebouwengroep de taxaties aan het bestuderen en zullen eventuele op- en aanmerkingen doorgeven aan de Antea-groep. Daarna zal in een gesprek met de taxateur de uitgangspunten worden besproken die worden gebruikt in het gebouwenbeleidsplan.  Vervolgens zullen de taxaties verwerkt worden in het gebouwenbeleidsplan zodat de gebouwengroep het concept rapport kan aanvullen met deze gegevens.

De antwoorden op de reacties van parochianen naar aanleiding van de eerste bijeenkomst in Oude Pekela zijn zo goed als klaar en worden momenteel aangevuld door de gebouwengroep, op die onderdelen waarop zij het best kunnen antwoorden. Het bestuur heeft al een keer aangegeven dat zij het niet wenselijk acht om de reacties van de parochianen te delen maar er zal een mogelijkheid worden gezocht om de opmerkingen en de antwoorden hierop anoniem in een volgende bijeenkomst te bespreken.

Zoals u kunt lezen zijn er meerdere mensen druk met het gebouwenbeleidsplan en we maken allen haast maar zorgvuldigheid is in dit geval belangrijker.

U blijft van ons horen.

Vriendelijke groeten namens het bestuur,

Ben Bontjer

Vice-voorzitter